Wednesday 28 December 2011

switch off

Dah 1am... masih tak bley tidur. Anak2 dah tidur , time gini la saya ada masa untuk berfikir sorang tanpa perlu mendengar dan menjawab soalan2 bebudak yang berbakul2 tu.... dan tak perlu berkepit dengan baby Hana... alah cam mak paus dengan baby paus tu... melekattt sentiasa. 




Time ni boleh la buat blogwalking... ramainya perempuan melayu yang hebat2 sebenarnya... bagus juga berblogwalking ni untuk stayathomemom cam saya ni.... sekurang2nya dapat la saya memotivate diri sendiri dan boleh tengok dunia... dan tahu what's going on around us. Baby Hana still breastfed... jadi tak banyak benda yang saya dapat buat even nak kemas rumah pun... after 2 anak saya tahu apa2 perkara yang saya boleh tutup sebelah mata,  tak pun 'switch off' jer terus.


Saya tak suka ada maid... malas nak tambah satu lagi kepala yang perlu saya fikirkan.... pernah ada part time  indonesian maid.... lepas tu dah tawar hati nak guna maid... unless lah kalau 1  hari nnt ditakdirkan saya tak mampu nak uruskan diri sendiri.

ok ... nak sambung blog walking.

( tadi kat midvalley saya dah berjaya mencalarkan kereta bapak saya... tergesek dengan pillar masa nak keluarkan kereta.... rasa bersalah yg amat .. moral of the story... nest time jangan sesuka jer park haram... )

2 comments:

  1. ms baby sy duk menyusu dulu pon x bnyk keje rumah yg sy boleh buat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. stress la kadang2 tapi saya cuba bertahan juga .... saya percaya susibu adalah hak anak dan nikmat dari Nya... bukan semua org ada dan bukan semuapun minat.... betul tak?

      Delete