Saturday 31 December 2011

Happy New Year - Apa azam saya?

Selamat taun baru kat semua  ...ehhh... pada sesaper yg baca blog saya hehe... blog tak glamer lagi membosankan ... hehehe... whatever la janji bley ngomel stress pun hilang....

Saat saya tgh entry ni bunyi mercun dentam dentum.... sana sini tak putus2... tekojot2 bebudak tgh tido... skali skala adaplak yg meletup mcm pakai meriam.... mcm nak gugur jantung den. Macam medan perang plak... saat nih saya akan terimagine budak2 kat palestine yg ketakutan dan trauma setiap kali bumi mereka dihujani bom dan peluru... imagine la ibu2 di palestine yg ketakutan akan kehilangan anak2.
Kalau semua org imagine mcm ni sure takde saper nak main mercun.. bisnes seludup mercun pun sure lingkup. Stakat bunga api lidi tuh ok la... tuh saya pun main gak hehe...

Azam tahun baru untuk anak2 saya:
Masuk tahun baru means schedule harian pun berubah... banyak perlu difikirkan untuk setiap anak... agama, academic, skills etc perlu seiring according to their age. I have to make sure they get whatever they should get.

Azam tahun baru untuk diri sendiri:
Cuba menjadikan diri seorang isteri yg solehah, muslimah sejati... cewah... serius nih...!

Gambar hiasan jer...tu bukan saya dan abg aji saya.

Semoga Allah mempermudahkan segala usaha saya. Amin.


SELAMAT TINGGAL 2011!

No comments:

Post a Comment