Friday 9 December 2011

MPH Carnival


jom! tak bley collect points tapi discount banyak juga. Bought fews books untuk anak2 tapi none for myself. Rasa macam nak start baca novels cam dedulu... tapi tak jumpa lagi books yg bley buat saya bila baca nak baca dan baca lagi tak bley stop. Dedulu saya baca novel ikut author... John Grisham, Ann Rice, Jeffry Archer Danielle Steel, Meave Binchy, Judith McNaugh, Harper Lee To Kill A Mocking Bird........emmm apalagi...? Tapi yang paling saya suka Meave Binchy. Yang Judith McNaught tuh part romen2 jer 1 2 page hehehe... otak pun bley jadi blue.... time tu baca tanpa rasa bersalah... mak bapak kita pun tak tau apa kita baca. Semoga pengalaman yang lalu jadi iktibar dan pedoman pada saya dalam mendidik anak2. InsyaAllah.

baca novel makcik ni perasan ala ala baik gitu sbb storimori dia mmg 'clean' la.

Berbalik pada citer Carnival tuh... saya telah di summoned oleh sorang minah ni nyinggah gerai dia citer pasal learning aid untuk bebudak blajar membaca dan english... saya sesangat la teruja... tapi reger dia mak aiiii..... rm21xx kooooo cam la tak cecukup antar anak tadika at the age of 4 ... suh lak budak tuh ngadap CD... silap ari bulan mak ngan anak bley sewel  skali.... konon nak jadi KiahSU(kiasu) tapi jadi Kiahsasau... Kalau saya antar proposal kat abg aji saya tuh tengok reger jer terus campak longkang for sure!! hahahah

No comments:

Post a Comment