Monday 22 August 2011

Tak puashati a.k.a bengang

Raya color theme family aku kali ni ialah PINK. That's my all time fav color. Tapi tu lain citer..... citernyer skang betapa mahalnya harga baju kurung siap skang ni.... rasa2nyer kalau nak selesa shopping baju raya ngan tudung sepasang kena bawak $400... tu pun untuk rupa biasa2 jer... untuk badget ciput cam aku ni nak carik yang below $200 mmg payah.. kalau yang below $100 rupa mmg cam baju basahan jer...
Aku shopping kat ampang park... rata2 baju harga $230 and up.... kalau nak cantik yang $350 and up... Patut ker tak patut dorang letak price camtuh?
Nampak gayanya kalau panjang umur tahun depan aku jait sendiri baju raya aku... This year tak sempat nak jait sbb machines ada kat PD.

Habis satu ampang park tu aku round.. susah betul nak fit criteria baju yg aku nak.... mesti nice but simple, senang breastfeed dan murah.... Murah? errrrr ingatkan boleh la dapat lam 90-120rm...jangan harap!
Round punya round dapat juga la yang below200rm.... design cantik tapi workmanship teruk tapi malas nak fikir.... grab jer... asalkan bukan chiffon, color pun tak striking... ok la tu.....

Tadi shopping baju bapak ngan wak man pulak kat kompleks PKNS...Tu pun letih kaki carik yg fit budget...  Hehehe.... baju melayu wak man pink!... teringat masa sanding dulu aku paksa dia pakai pink.... ekekekek.....



No comments:

Post a Comment