Monday 22 August 2011

ini blog aku yang ke2

Merujuk kepada perkara diatas.

Aku dah ada blog dah sebelom nih.... tapi yang tu lebih pada diary... dah nama pun diary mana orang lain bley baca.... alah kalau orang bley access pun... baca2 tup2 tertidur sbb takder yang happening lam hidup aku so far... haha....
So aku created blog ni untutk membolehkan aku mengomel...sendiri2 kut hehehe... kut2 ada yang nak baca ... bagi komen... share views.... kan....?

Why 'Cik Kiah'? Nama aku agak klasik... yang aku sendiri pun tak sure apa maknanya.... Zaman sekolah menengah dulu aku suka nama Niki... tapi si Linda suka2 jer panggil aku 'cik kiah'... whatever lahhh... aku panggil ko 'cik Mah'... hehehehe.... (...my der fren.... where r u now.... i missed u so much)

Yr2011 ni dah 6 tahun aku jadifulltime  ibuk rumahtangga. Masa mula2 resign agak depressing gak... but now i'm really2 sure this is what i want. So skang i consider myself 'dah pencen' :P

Hopefully aku rajin ler mengupdate blog ni tanpa rasa syiok sendiri ekekekek....

No comments:

Post a Comment