Wednesday 6 February 2013

CICAK

Saya mmg geli sangat2 kat cicak... katak... ular... dan semua creature yg lembut2 dan sejuk2 cam mereka. Last Sunday kat rumah mak tengah ngemas2 lam gelap.. terjumapa lak baju anak buah jatuh atas lantai... saya pun kutip lah... lam samar2 tu saya cakap2 lam hati sapanya baju plak ni tak pernah nampak pun budak2 tu pakai... belek nyer belek , terkejut beruk saya dibuatnya sbb ada sekor cicak itam lam baju tu siap terpegang lagi... terus saya campak baju tu ... kalau nak dengar saya mencarut dan maki hamun time tu lah... keluar semua bombastic words.... saya mmg bukan jenis mencarut... tapi sang cicak tu mmg berjaya buat saya carut without fullstop. Yang si cicak tu plak dok mandom jer lam kain tuh... bukan nak melompat keluar ker... agaknya dia pun sama2 terkejut beruk kot.... hahahah...  until today I still can't get over it.
Pulak2 tuh pagi2 sebelum tuh kat tanyalah uztaz , uztaz zahazan ada mentioned pasal cicak..... (cicak lagi)... pastu semalam baca utusan online ada article pasal cicak...(cicak lagi).

CiCak2 ni pun cam tau2 jer saya nyampah kat mereka.... stakat ni dah 3 kali pernah cicak jatuh atas kepala... uwekkkk.... lembik2 sejuk2 gitu.

cicak... kalau ko kiut cam nih pun ...kalo warna ko fuchia pink pun aku tetap nyampah kat ko... sbb ko tetap cicak... GELI.

No comments:

Post a Comment