Tuesday 8 November 2011

kalutnya

kalutnya harini....


  1. tadi kat midvalley jalan laju2 heading to Combi... sedar2 Maliha dah takde... that instant aku berlari trail balik jalan tadi dari jauh dah nampak dia tgh tercari2... pastu dia lari masuk Jusco... aku pun cecepat kejar ngan grab dia. Masa tu  muka dia dah pucat and mata dah merah nak nangis... Tuhan sajer yg tau perasaan aku masa tu... Selama ni nak gi class ngaji pun aku teman padahal blakang umah jer.
  2. masa nak bayau parking ticket baru aku sedar aku takder note kecik.... ada pun note 50hinggit yang dah luntur. I tried my luck... tapi cashier tu taknak accept note tu sbb serial number note tu dah terpadam... grrrr.. nyampah! 
  3. pas bayau..... pun kalut gak... masa nak exit aku  masukkan ticket tuh kat machine dan bley kuar terus... tapi........ di sebabkan kekalutan, aku terlupa step tu... dengan bodohnya aku pull over pastu lari balik kat machine tadi nak cari ticket... pastu baru aku tingat ...lerrr... ishhh bodohnya... kalutnya... cam dah sparoh nyanyuk plakkk aku ni....  Kakak aku tanya..."apesal kalut sangat?"
  4. masa nak sampai simpang 3 kat blakang umah dari jauh dah nampak truck bomba.... Di pendekkan citer... aku gaduh ngan drebar bomba tuh....."terbakar kampung nampak asap... terbakar hati siapa yang tahu!!"

2 comments:

  1. Tetiba je semua serba tak kena ya.

    ReplyDelete
  2. itulahhh.... agaknya selama ni aku depend sangat kat laki aku ni lama dia takder sumer aku kena handle sediri... vertigo aku pun dtg balik nih...

    ReplyDelete